Reklamace kontaktních čoček. Ještě se bojíte nakupovat přes internet? S námi nemusíte …

Rychlé vyřízení vašich objednávek je u nás samozřejmostí. Ale jak je to s reklamací? Úplně stejně – vašim reklamacím co nejvstřícněji a nejrychleji vyhovíme!

žena držící telefon

Stačí nám zatelefonovat na číslo +420 222 365 232, sdělit vaší situaci a vše se dá okamžitě do pohybu. Bohatě také postačí napsat e-mail na info@cocky-domu.cz a my vás v co nejkratší době kontaktujeme. I při těch nejmodernějších výrobních postupech totiž může dojít k mechanickému poškození čočky. Na takovouto reklamaci máte tedy plné právo.

Pokud jste si např. omylem objednali krabičku čoček se špatnými dioptriemi, a tato krabička není poničena nebo rozbalena, po dohodě ji stačí zaslat zpět na naši adresu:

JSG s.r.o.
Lovčenská 487/2
150 00, Praha 5

Správné čočky vám obratem zašleme zpět. Poštovné si v tomto případě však opět zaplatíte.

Nikdo není neomylný, a tak se může stát, že jiné čočky nedopatřením zašleme my vám. V tomto případě nás opět neprodleně kontaktujte. My vás požádáme o zaslání chybných čoček zpět a ty správné vám pošleme samozřejmě na naše náklady. Nastane-li takováto situace, čočky přijímáme i rozbalené.

Jestliže ale čočky, kapky nebo roztok chcete vrátit pouze z nějakého osobního důvodu, a tedy i bez jeho udání, máte na to ze zákona možnost ještě 14 dní po zakoupení. Toto zboží velmi rádi přijmeme a peníze v co nejkratší lhůtě vrátíme.

Je naší prioritou, aby byli naši zákazníci vždy spokojeni. Proto různé chyby v objednávkách měníme okamžitě. Také se může stát, že se váš balíček někde zatoulá. U velkých společností, jako je PPL nebo Česká pošta, takováto situace nastat může. A pokud nastane, ztracený balíček znovu ihned připravíme a pošleme.

balíček čočky-domů.cz

TOPlist